Eeuwigheidszondag

Zondag 21 november 10.00 uur hoopt ds. Groenendijk voor te gaan. Op deze Eeuwigheidszondag noemen we de namen van hen die ons ontvallen zijn in het afgelopen kerkelijk jaar. Hun namen zijn in Gods handpalmen geschreven. Aan Hem hebben wij hen toevertrouwd in het vertrouwen dat zij nu bij Hem geborgen zijn, in Zijn eeuwig huis.

In verband met het toenemen van het aantal corona-besmettingen willen wij de anderhalve meter zoveel mogelijk toepassen. Dit betekent dat we de dienst op Eeuwigheidszondag niet in één keer kunnen houden. Daarom zal er na de morgendienst van 10.00 uur ook in de middag een dienst worden gehouden, om 15.00 uur.

Wij verzoeken u als gemeenteleden om u op te geven voor deze dienst(en).

Dat kan bij per email: info@hervormdpiershil.nl of telefonisch bij Carina van Ruiven, tel.nr. 06-22373289. Graag zo snel mogelijk opgeven. U hoort dan van de kerkenraad bij welke dienst u ingedeeld wordt. Na deze diensten wordt u van harte uitgenodigd om met elkaar na te praten in het ‘oude gemeentehuis’. Dit onder het genot van een kopje koffie, thee of iets fris.

De diensten zijn ook te volgen via het internet: www.kerkdienstgemist.nl (daarna invullen: Piershil). In Heemzicht zijn de diensten live te volgen via kerkradio op kanaal 3.

Wij wensen u en jullie gezegende diensten.