Weekbrief 28 inclusief liturgie zondag 10 juli

Zondag 10 juli om 9.30 uur zal onze vroegere predikant ds. J. Reehorst uit Nieuw-Beijerland voorgaan.

Zondag 17 juli om 9.30 uur hoopt Ds. G.A. van de Weerd uit Geertruidenberg voor te gaan.

U bent van harte welkom in de diensten!

We collecteren nu weer in de dienst.

U kunt uw collectebijdragen overmaken ook overmaken op de volgende banknummers.

Diverse gemeenteleden hebben met ziekte en zorgen te maken, ondergaan behandelingen en/of zijn herstellende, hun namen vindt u in de nieuwsbrief. In verband met de privacy worden hun namen niet op de website vermeldt.

Als u te maken hebt met ziekte, grote of kleine zorgen weet dan dat God mét u is. Hij zegt in Jesaja 41:10 “Ik zal je sterken, Ik zal je helpen, je steunen met mijn onoverwinnelijke rechterhand.”

Vakantie

De vakantie is weer begonnen. Of u nu op vakantie gaat of thuis blijft, we wensen u een goede en gezegende ‘rust’ tijd toe. Geniet van uw vrije tijd zodat u weer uitgerust, opgeladen en vol energie aan een nieuw seizoen kunt beginnen.

Vervanging tijdens vakantie

Ds. Groenendijk heeft vakantie van donderdag 7 juli t/m woensdag 3 augustus.

Tijdens zijn afwezigheid nemen collega’s voor mij waar. Mocht u in deze periode contact met een dominee wensen, wilt u dan contact opnemen met de contactpersoon voor de kerk: scriba Pim Visser, Korenmaaier 15, Goudswaard, 0186-603354, info@hervormdpiershil.nl. Hij legt dan vervolgens contact met mijn vervanger. En bij afwezigheid van Pim Visser kunt u contact opnemen met Corry van der Heiden, Beatrixstraat 12, Piershil, 06-23286254, hervormdpiershil@ziggo.nl.

Dank

Bij deze dank ik alle gemeenteleden, alle kerkenraadsleden, kerkenraadsvoorzitter Peter de Lange, Jan en Corry van der Heiden, Pim Visser en ds. Groenendijk voor de op 3 juli gehouden zangdienst, de mooie woorden, de prachtige bos bloemen en ook de boekenbon die ik zondag jl. mocht ontvangen. Nogmaals hartelijk dank voor alle goede contacten met 'Piershil' en voor de fijne samenwerking die er 10 jaar lang was. Het ga u goed! Met vriendelijke groet en shalom, Conny de Ronde

Zaterdag 9 juli van 10.00-12.30 uur is de Loods achter supermarkt Heikoop weer open. U bent van harte welkom voor al uw tweedehands goederen.

Groeten van het Loodsteam.

Liturgie voor de dienst over de vervolgde kerk op zondag op 10 juli 2022 om 9.30 uur in de Dorpskerk te Piershil

Intochtslied Psalm 34: 1 (Ik loof de Heer altijd)

Votum en groet

Zingen Lied 146c: 1 (Alles wat adem heeft love de Here)