Online verbonden met de dorpskerk

De kerkdiensten en (de meeste) andere gebeurtenissen zoals rouw- en trouwdiensten, concerten, zangdiensten e.d. vanuit de dorpskerk in Piershil zijn online te volgen of later terug te zien via Kerkdienstgemist.nl.

I.v.m. privacyregels (AVG) zijn sommige gebeurtenissen (bijvoorbeeld rouwdiensten) alleen rechtstreeks te volgen, maar niet later terug te zien.

Een 'live' uitzending kunt u direct volgen door op onderstaand beeld te klikken.

Mogelijkheden

Hieronder leest u op welke manieren de online diensten te volgen zijn.

1. Gebruikers van een PC/Laptop of smart TV

Om diensten 'live' te bekijken of  eerdere diensten terug te zien volgt u de link naar het overzicht (of ga naar de website kerkdienstgemist.nl en zoek op Piershil)

Een Bookmark/Favoriet maken van deze pagina kan eenvoudig door dit in de adresbalk van de browser aan te geven (verschilt per browser).Het kan ook door de knop "Maak Favoriet" op de webpagina te gebruiken, maar dat is omslachtiger omdat dan eerst een (gratis) account aangemaakt moet worden bij Kerkdienstgemist.

2. Gebruikers van een tablet/smartphone

Gebruik de app van Kerkdienstgemist, die u kunt downloaden in de Google Play Store en in de Apple App Store (zoek op "kerkdienstgemist"). De app is te herkennen aan het pictogram onderaan deze pagina (vereisten: minimaal Android 4.1 of minimaal iOS 8).

Na installatie en openen van de app zoeken op "Piershil". Met het aanklikken van het sterretje boven in beeld legt u deze als voorkeur vast in de app.

3. Kerkdiensten volgen in Heemzicht.

Voor de bewoners van Heemzicht zijn de kerkdiensten te beluisteren via het oproepsysteem van Heemzicht, dat in alle kamers aanwezig is. De diensten van Piershil worden uitgezonden op kanaal 3 (de diensten van Goudswaard op kanaal 5). De kerkdiensten zijn alleen rechtstreeks te volgen. De diensten op een later tijdstip terugluisteren is niet mogelijk.