Actie Kerkbalans 2023 gestart

Actie Kerkbalans 2023De jaarlijkse Actie Kerkbalans is één van de belangrijkste financiële acties van de kerk en wordt dit jaar gehouden van 14 tot 28 januari.

Het motto is “Geef vandaag voor de kerk van morgen”.

Voor zover u die niet al hebt gekregen, ontvangen alle gemeenteleden binnenkort een informatieset met een begeleidende brief met informatie over de actie, een antwoordformulier en een retourenvelop.

Wij doen een beroep op u om voor zover dat mogelijk is uw toezeggingsformulier online in te vullen. Dat spaart u en ons een hoop werk en kosten. U kun het formulier natuurlijk ook inleveren bij één van de ambtsdragers of in de collectezak doen.

Lever uw toezegging a.u.b. uiterlijk zondag 29 januari in.

Als u hiertoe niet in staat bent wordt het formulier in principe in de week na 29 januari bij u opgehaald.

Meer informatie vindt u op www.hervormdpiershil.nl/kerkbalans waar u ook de link naar het online formulier vindt.

We roepen iedereen van harte op om naar vermogen bij te dragen om het kerk zijn nu en in de toekomst gestalte te kunnen geven.

Uw bijdragen kunt u storten op bankrekeningnummer NL61 RABO 0160200083 t.n.v. Hervormde Gemeente Piershil o.v.v. KB2023