Kerk-TV is vernieuwd !

Afgelopen week hebben we - na een noodzakelijke aanpassing van onze planning - de nieuwe apparatuur voor de kerk-TV geïnstalleerd en getest.

Zondag 6 juni hopen we ‘live’ te gaan met het nieuwe systeem.

Vanaf dan zijn de diensten online te volgen of later terug te zien via www.kerkdienstgemist.nl of met de bijbehorende app voor tablet of smartphone (deze app is te downloaden is bij Google Play en de Apple App Store). Zoek op “Piershil” om onze kerk te vinden.

Wat verandert er en hoe zijn de online diensten te volgen?

Omdat we gebruik maken van een ander uitzendnetwerk is het nodig om een andere app te gebruiken of een andere website in te stellen. Via deze link leest u op welke manieren de online diensten te volgen zijn.

Testuitzending nu al te zien.

Om alvast een kijkje te nemen op de nieuwe kerk-TV en te zien hoe e.e.a. werkt op uw laptop of tablet hebben we een korte testuitzending gemaakt, die nu al te zien is. Klik op ‘laatste uitzending 3 juni 15.30 uur’ (het geluid moet nog wel een beetje beter worden ingeregeld).