Kerkomroep wordt vernieuwd (2)

De voorbereidingen voor de vernieuwing van de online uitzendingen van onze diensten vorderen gestaag.  Afgelopen week heeft een groepje vrijwilligers de nieuwe kabels getrokken over de steunbalken boven in de kerk. De apparaten voor beeld en geluid komen straks op het orgelbalkon te staan, zodat we er beter bij kunnen en niet meer voor in de kerk storend door het beeld hoeven lopen. Nadat alles is aangesloten en goed werkt, worden de kabels netjes weggewerkt. Als alles volgens plan blijft lopen, hopen we op zondag 6 juni voor het eerst van het nieuwe systeem gebruik te maken.

Luisterkastjes.

Een aantal van u volgt de kerkdiensten met een ‘luisterkastje’. Als u zo’n ‘luisterkastje’ in huis hebt willen we u vragen om dat even aan ons door te geven met een berichtje naar kerkrentmeesters@hervormdpiershil.nl of via een van de kerkenraadsleden. We nemen dan contact met u op.

Gebruikers van tablet of laptop.

Volgende week volgt informatie voor de kijkers die een tablet/smartphone of PC/laptop gebruiken om de diensten te volgen.

Tweede draadloze microfoon.

Afgelopen week is ook een tweede draadloze microfoon microfoon geïnstalleerd. Deze handmicrofoon is bedoeld voor een betere geluidskwaliteit van de voorzang (zeker van belang zolang we nog niet allemaal mogen zingen) en voor mededelingen, gesprekjes met kinderen, etc..

Via de weekbrief en de website www.hervormdpiershil.nl blijven we u ook de komende weken op de hoogte houden van de voortgang en de veranderingen.